Uppskjutande och förnekande over again

Har haft en fantastisk helg. Mycket dricka, mycket binyfiken-hångel, mycket "jag inser verkligen hur mkt min pojkvän älskar mig"-tankar osv. Dricka och party på fredagen, bowling på lördagen då jag slog en strike på ölchansen och sen bakissöndag med middag hos mamma Bitey och sen pizza framför film med Biteys vän R. 
 
Men sen måste jag ju inse att om jag tänker bortom fylleångorna så fick jag faktiskt en bot av länstrafikens kontrollanter eftersom mitt kort tydligen inte registrerats när jag drog det. Och att jag måste ringa och tjafsa om detta imorn. Men förmodligen kommer jag få betala oavsett. Det är så overkligt att ha en bot på en tusenlapp. Det finns liksom inte.
 
Och jag måste ringa och skaffa ett nytt mobilabbonnemang för mitt går ut. Jag är säkert för sent ute och saker kommer bli krångliga. Kanske dubbla räkningar. Jippi. Det plus boten är liksom underbart.
 
Och sen har jag ett möte med försäkringskassan den här veckan.
 
Så ja. Kul helg. Mycket fylla och skratt.
Om 26min är det måndag och det är väl ungefär då det är dags att skjuta mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0