Spänningshuvudvärk och mardrömmar

Gårdagen gick bättre än jag väntat mig! Mötet gick helt suveränt, och kvinnan från psykiatrin var awesome. Är sällan jag mött på människor i vården jag verkligen fastnat för, men hon är definitivt en utav dom. Så ofantligt ner på jorden, förstående/insatt och tålmodig. Spontankramade henne efter mötet och hon blev lite paff.
 
Vi kom iaf fram till att arbetsrehabilitering ligger LÅNGT in i framtiden typ och att prio ett var att skaffa mig en kurator eller eventuellt psykolog. Medicinering av ADHD:n skulle också övervägas och jag skulle få en tid hos överläkarn för fullkoll. 
 
Samtalen till länstrafiken gick dock åt skogen. Fick tillslut tag i snubben men det var som att prata med en vägg. Han lät mig lägga fram hela mitt case men sen var han bara dryg och upprepade likt en papegoja att ord står mot ord och att jag inte kunde göra nåt typ. 
 
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh. Är SÅ trött på att förlora pengar på skitgrejer. Först hyresvärden som blåste mig på 400 spänn när jag ville hyra en av hans lägenheter (som jag ändå inte fick), och nu en bot på tusen spänn för att länstrafiken maskin inte samarbetade. GAAAAAAAAAAH..............
 
 
Kunde typ inte somna inatt och när jag väl somnade så vaknade jag titt som tätt för att jag drömde mardrömmar hela natten. Vaknade med spänningshuvudvärk nu på morgonen (eftersom jag pressar käkar ibland när jag sover) och känner mig helt mosig. För en tid sen spottade jag ut 1/3 del av en av mina visdomständer... kunde inte för mitt liv fatta hur den gått av förrän jag läste på om att förutom spänningshuvudvärk kan man spräcka tänder av att pressa käkar. Fun stuff. Inte spräckt fler tänder iaf och nu kommer jag ju få mer hjälp av vården... men fan vad kasst jag mår just precis nu. Men mitt BST kommer om en timme, sen ska jag hem till päronen och umgås/städa idag. Kanske blir dagen bättre bara huvudvärken släpper....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0