Morgon

Har en megaskum känsla i mig idag. Varken sömnig eller pigg. Varken glad eller ledsen. Bara är. 
Bryter mot precis allt. Brukar sova bort hela förmiddagarna och sen tröstäta hela eftermiddagen.
 
 
Idag måste jag gå utanför dörren. Åka hem till mina föräldrar. 
Jag kanske bara borde duscha och bege mig.
Finns ingen riktig poäng med att skjuta på det.
 
 
Jag känner mig verkligen jätteskum idag. Robot-mig är liksom påslagen eller nåt.
 
 
I bakhuvudet känns det som att det är något jag glömt/bör tänka på.
Jag vet inte vad.
 
 
Ps. Fått mild ångest varenda dag nu i flera dagar. Den blir mer och mer påtaglig och jag börjar nästan gråta av den jämt. För den liksom, gör att allting bara känns så sorgligt. Djup sorgkänsla kanske är bättre ord än ångest? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0