Denial

Igår klev jag upp och började rensa ur kylen och frysen, sen organiserade jag allt innehåll. Verkligen aspie-städat. Lagom tills jag skulle ge mig på skafferiet kom mamma och hämtade upp mig.
Åkte hem till föräldrarna och åt färsk fisk till middag. Sen slingade jag mammas hår, klippte henne, noppade hennes ögonbryn och färgade dom. Sen städade jag hela huset. Vi åt ostkaka för att vara busiga.
Undertiden smsade Mr Bitey att han var på stan med kompisar. Min oresonliga svartsjuka kickade givetvis in och gjorde mig subtilt sur i flera timmar. Tack hjärnan.
 
Klockan elva idag vaknade jag och insåg att varken jag eller mr Bitey vaknat av alarmet och när vi klev upp kändes det som att vi blivit överkörda av en ångvält ungefär... Ingen aning om varför. 
 
Planen nu är att rensa skafferiet och städa lite för ikväll kommer födelsedagsbarnet P. Viking och hans kompis P. Aspie för att förfesta lite innan vi ska ut och fira Vikings födelsedag som var tidigare i veckan. Nånstans under dagen hade jag tänkt försöka hinna med att införskaffa en födelsedagspresent till honom och köpa alkohol också... 
 
Mentalt tillstånd so far: Totally fucked. Men vetskapen om alkohol och utgång muntrar upp lite.
 
On another note.
Lyckats töja vänsterörat från 8 till 10mm, försökt utan framgång i två dagar att göra detsamma med högra. Får se ifall today is my lucky day...
 
 
Ps. Jag har börjat inse något högst otrevligt med mig själv. Eller skrämmande. Men jag förnekar det ganska kraftigt fortfarande. Eller också är det depressionen som gör att jag inte riktigt orkar tänka på det eller bry mig så mycket som jag borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0