Berusad

Har tagit tre groggar och två insomningstabletter, så nu jäklar blir det sova strax!
 
Varit en sån vidrig och underbar vecka. Abbonnemang som behövt fixas, samtal som behövts ringas och möten som man behövt gå på, men nu är allt över! Allting är avklarat, det enda som inte gick bra var boten och det är inte värt att sörja över känns det som med tanke på de större å viktigare grejerna som gick bra!
 
Just nu sitter jag i ett vardagsrum med tre killar som lanar och livet känns så jävla gött ^^ och igår agerade mr Bitey som en underbar pojkvän. Vi hade trippelbokat oss på fredagen vilket givetvis fick mig att flippa ut. Men han löste hela alltet genom tre samtal, ringde mig 20min senare och sa att nu var allt fixat. Bion blivit framskjuten till tisdagen, lanet skulle bestå men få ett break då vi drog på fest allesammans osv. OH GOD THIS IS WHY I LOVE HIM! Han fattar inte ens hur mkt...
 
Jag har börjat inset att han är någon som iakktar ens beteende och sedan agerar därefter. Utan specifika instruktioner. Han har lärt sig hur jag fungerar utan att ajg behövt säga något. Det känns så löjligt wierd, underbart och allt på samma gång!
 
Jag vill avsluta med något tankfullt, istället blir det bara ett: Åh, I really love this.
 
Till nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0