Åter till ångesten

Har haft en fantastisk helg. Mer än fantastisk. Minihemmafest hos en kompis i fredags (dock blev både min kompis och pojkvän så fulla att de däckade), inflyttningsfest och utgång i lördags som var helt crazykul och med mycket drickande, och bakissöndag med hela bunten ätandes maxmat och sedan filmmys med två av våra bästa vänner.
 
Men nu är det måndag igen. Jag trodde jag mådde bra men istället så har jag rökt flera cigaretter och mår helt.. som om jag borde kollapsa mentalt eller nåt? Det känns som att jag skriker mina tankar samtidigt som kroppen går i slowmotion. Huvudet och kroppen skaver mot varandra.
 
Så just nu försöker jag göra mig fin, städa och sedan bege mig till systers födelsedagsfirande ikväll. Det går inte så bra. Jag känner mest för att gråta. Kedjeröka, eller nåt annat.
 
Sen har jag haft smygande dåliga tankar i helgen. Otacksamma tankar. Tankar på att jag vill ha bättre. Jag tycker inte om när mitt huvud gör sådär, får för sig att om jag bara gjorde något megaradikalt med tillvaron just nu så skulle jag finna bättre imorgon. För just nu är allt så bra det kan bli, och det kan tydligen inte min hjärna acceptera.
 
Nej nu ska jag fortsätta att försöka göra det jag ska. Får väl se hur bra jag lyckas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0