Sudden energyrush

Jag vet inte om det är den självdiagnostikserade bipolära toppen jag känner av, eller om vännerna S och Ts flytt inspirerat, eller om antidepp medicinen kickat in helt plötsligt.... men det här är andra dagen på raken jag känner mig som... mig? Jag är sprudlande, jag är motiverad, jag är energisk, jag är planerande och drömmande!
 
Sitter just nu med en stark kopp kaffe i ena näven och går igenom listan jag skrev igår. Ska bli spännande att se hur mycket jag lyckas pricka av idag. bara en endaste punkt skulle göra mig lycklig!
 
Och ikväll ska vi hem till T och S för att inviga deras nyanlända soffa och dricka bärs. Är så kul att de flyttat så nära till oss, bara en kvart med buss bort!
 
 
Ps. Fått muskelavslappnande av min läkare att ta innan jag somnar, för att motverka käkpressningen. Och det funkar! Har varken haft mardrömmar eller vaknat med huvudvärk nu sen jag började ta medicinen! Hurra för knark! Å andra sidan är det nu en vecka sen jag slutade med insomningstabletterna, gått bättre än jag trodde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0