Pengaångest

Sitter och försöker vara sådär duktig nu på måndag morgonen och betala räkningarna, upptäckte dock att flertalet av dom inte dimpit ner i brevlådan än så jag tror jag avvaktar lite... Men oavsett så VET jag att istället för att ha mina tvåtusen jag alltid brukar ha så kommer jag bara ha runt 800kr kvar den här månaden. Tack vare den där underbara boten från länstrafiken. Suck. 
 
Har iaf deklarerat för första gången ever utan pappa. Ringde min bror och det var ju bara att klicka i att man godkänner uppgifter och skickar in, så sagt och gjort. Turligt nog slipper jag restskatt i år! Woho!
 
I övrigt. Småpill kvar i lägenheten, lite småstörigt att det alltid är det där lilla pluttriga kvar när man gjort ett större projekt. Men men. Det SKA bli helt jävla klart så vi kan bjuda hem mina föräldrar men också familjen Bitey på fika. Ska bli så gott att äntligen ha en lägenhet jag inte behöver skämmas över! Är nog stora bud på att bjuda hem farfar Bitey också, han har endast sett hemmet i sitt sämsta skick och det vore kul att visa honom hur fint vi fått det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0