Oh happy daaaays..

Småpillet i lägenheten är KLART! Allt, verkligen ALLT är nedburet till förrådet, varenda sladd är uppsatt, uppspikad, ihopbuntad and done. DONE! Väggkrokarna är uppe. Jag använde en borr för första gången i mitt liv och överlevde :D
 
Allt detta skedde igår. Jag slet och kånkade ner grejer till förrådet och varje gång jag kände att jag inte skulle klara mer så blundade jag och tänkte "du har pallat 50 extra kilo på den här kroppen DAGLIGEN i flera års tid. Du KAN VISST!" och så fortsatte jag!
 
Och vad har jag då gjort idag? Jo jag har:
[X] Betala räkningar
[X] Plocka ur diskmaskin
[X] Diska det som inte får plats i maskinen
[X] Tvätta
[X] Häng tvätt
[X] Duscha
[X] Handla
[X] Baka knäckebröd
 
och så firade jag denna glada dag genom att ta en skogspromenad med min fina Bitey!
 
ÅH VAD LIVET ÄR GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0