Fun days & painful nights

Gårdagen var fartfylld. Åkte hem till min fina vän SL och tittade på deras nyrenoverade lägenhet och när hon planterade sina kryddkrukor, åt mackor och tittade på gamla filmklipp på nätet (typ 2002-talet?). Senare kom vår vän P också dit för att kika, och sen begav vi oss allihopa plus SLs sambo T upp till mig och Bitey där vi ölade, drack drinkar, pratade ofantligt läskiga fetischer och så lagade jag Biteys favoritkäk.
 
Den här natten var dock sprängfylld av mardrömmar. Drömmar om att vi hade hamstrar - som vi glömde - och sedan hittade en av dom döda då medan kompisen gnagde på den. Vi hade inga pengar till ny mat åt den heller... Min P-stav gick sönder och stack hål på min arm, inga pengar till att fixa den heller givetvis. Vårat dagjobb var att dela ut ransoner till alla (vi låg tydligen i krig) men vi hade lyckats SLARVA BORT allting och spenderade nätterna med att leta efter folkets mat. Ovanpå detta skulle mina föräldrar bjuda oss på en weekend till island, varpå jag upptäcker att mitt pass gått ut samma dag vi ska flyga. En minst sagt stressig, ångestladdad natt....
 
NU sitter jag med kaffe och försöker peppa igång mig för mitt BST kommer om en halvtimme och sen vid lunch kommer mina föräldrar hit för att kika på lägenheten och dricka kaffe. Min vän P sover i soffan fortfarande, ska försöka väcka honom.
 
 
Ps. Kommit fram till att jag nog ska börja med concerta och göra ett nytt sluta röka försök i samma veva. Läste nånstans att man som ADHD:are ska ha lättare för att ge upp nikotinet om man medicinerar sig samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0