Frisk.......ish.

Punkt ett.
Im drunk. Sitter och peppar för att dansa ute ikväll med min pojkvän. Mr Bitey. Han som ger mig trygghet och värme på ett sätt jag aldrig tror jag haft innan. På ett sätt känns det nästan skrämmande tryggt och bekant, på ett annat sätt så främmande och ovant. Men han är min klippa. En konstig sarkastisk klippa som jag inte alltid förstår mig på. Men han är alltid där. Han värmer mitt hjärta i de mest isande situationerna.
 
Punkt två. 
Jag har beslutat mig för att sluta med antidepp-tabletterna. Why? För jag har gått upp till 72kg och jag känner mig inte längre deprimerad. Bara lika knasigt komplicerad som alltid. Så nu ere dags att klippa dom och börja ta tag i vanorna istället.
 
Punkt tre.
Jag vet inte varför det ens borde finnas en punkt tre. hm. JO! Lägenheten är typ så gott som klar. Jag och Bitey och min bror har gjort ett fantastiskt jobb och det känns som ett nytt hem. So happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0